SHELLYGON321

SparkPoints
 

SHELLYGON321's Blogs

Pity Party- Over
Sunday, August 16, 2015      7 comments

So when I woke up on Friday I wanted solid food and didn't give a damn about the calorie count. I had donuts and milk, and it was delicious. Then I have some granola something or another that was in my desk. I did NOT eat a protein shake that da... Read more
CARDIO IS DONE- and thank you
Monday, August 10, 2015      5 comments

You guys are awesome. I loved the comments on my blog this morning. I HATED cardio today and just felt like I didn't have the energy to really hit it, but I did it. And I burned 304 calories, so, yay on that one. I'm going to reward myself with ... Read more
The struggle is real
Monday, August 10, 2015      8 comments

I get so annoyed with myself at times. I haven't been working out. I have no reason not to work out. It started, pretty near the beginning, with me not doing my ST. I am doing Power 90, and it has a cardio and st segment on the same dvd. Well, I... Read more
The problem with being fat- and making support friends....
Monday, August 03, 2015      10 comments

I have been on SP for years. I have seen people come and go. Some people I am still sad about because I have no way to contact them, and I really enjoyed seeing them on SP and talking to them. Whenever I come back I try to reconnect with old fri... Read more
What a weekend
Sunday, August 02, 2015      2 comments

I dog sit, and this weekend has been CRAZY. In all fairness, most weekends are crazy. Honestly, I'm getting kinda tired of it. I mean, I love dog sitting, but imagine NEVER having a day off. Ever. M-F I work at my "real job" and weekends are CRA... Read more
Sooooo close... and chocolate
Thursday, July 30, 2015      4 comments

I am about 1/2 of a pound away from a 10 pound weight loss. I want it so badly!! omgomgomg. So, yesterday, on accident, I only ate about 1000 calories. I know it's low, again, it wasn't on purpose. So today I are breakfast and lunch (good choice... Read more
Power 90 Sweat B
Tuesday, July 28, 2015      1 comments

Kicked my booty. omg. It was good, but holy crap. The last 2 days I've been pretty low on calories. I've gotten my workouts in. I'm about 1.5 pounds away from a 10 pound loss, so that's SUPER exciting. I'm tired. I smell. I need a shower. lol. B... Read more
Another pound, and recommitting
Monday, July 27, 2015      2 comments

So, last week I did almost no exercise. A lot of reasons, mainly, I didn't want to. lol. I continued to track my food and I made mostly good food choices. I need to eat more calories, but that's difficult for me to do. Maybe I'll take some carro... Read more
Not geting notifications!
Sunday, July 19, 2015      3 comments

I just want to extend a huge THANK YOU and an I'M SORRY to all of my SP friends who comment on my blog or page. I am not receiving notifications letting me know I have comments. And I'm kinda scatter brained, so when I see them, I think, Did I a... Read more
update
Wednesday, July 15, 2015      4 comments

So, on Monday I only saw a 1 pound weight loss. I tracked the 2 pounds from Sunday. I decided I'm not going to weigh in over the weekend this week, and I'll see how that effects my anxiety. I'm not anxious during the week- it's just when we roll... Read more
So close to more weight loss, and volunteering ,and anger
Sunday, July 12, 2015      5 comments

Hi friends!! So Monday is my official weigh in day, but I actually weigh in every day. It keeps me accountable. I know weigh fluctuates and that's all fine, which is why I only record it once per week. I jumped on the scale today.... and it show... Read more
964 calories today? BURNED
Tuesday, July 07, 2015      2 comments

Today was great. I've been tracking my food, so that's good. I've lost 5 pounds total, so that's cool. Today I went on a walk with my friend and then I came home and #pushplay with my new Power 90 dvd. I LOVE the cardio. It doesn't hurt my knee,... Read more
Still going
Sunday, July 05, 2015      2 comments

My new Power 90 dvd came and I did the cardio tonight. It was awesome, an incredible work out, and I didn't hurt my knee. I've been drinking shakology, which is a meal replacement, and it's really delicious. I saw my dr (i think i posted that in... Read more
Week three! Yay! (last week didn't happen)
Tuesday, June 30, 2015      2 comments

So, week one and two went really well, and then I hurt my knee and didn't do anything for a week. Well, yesterday I jumped back on the horse and got back into my workouts. So, I'm going to say this is week three, and that last week didn't happen... Read more
Well, that kinda sucked
Saturday, June 27, 2015      1 comments

So, I have knee issues. I've had them since I was born and had surgery when I was 6. On Tuesday my knee started acting up. I haven't done any cardio or ST since. I have ordered an easier work out program that should be nicer to my knees and I ha... Read more

« First Page 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 Last Page »