SLMTRACE

SparkPoints
 

SLMTRACE's Blogs

1 month! what?!
Thursday, May 30, 2013      2 comments

Well I really started this April 30th. and in one month I am down 13 lbs (I'm almost to my pre pregnancy weight with my son) and a total of 9 inches. I am so excited! I have been slacking a bit the last week or so, but i'm getting back at ... Read more
It's been a while... a looong while!
Monday, March 25, 2013      1 comments

Well, my sweet baby boy is 10 months old already... Crazy how time flies when your having fun. He is such a fun busy boy and such a great addition to our family. I got... Read more
Cheers to the freakin weekend..
Monday, September 19, 2011      1 comments

yeah yeah!! I had a very relaxing weekend. I didn't stay with in cal range, but made pretty good choices. Friday was a friends birthday and she wanted to go to a steak house... Texas road house, the BF and I always share an 8 oz sirloin a... Read more
First goal will be...
Thursday, September 15, 2011      0 comments

to get back into my 18's with out the muffin top! I don't even know how I got to a size 20 and the BF kept telling me my 18's are too small, just get the bigger size... I was/ am in denial?! I have had a great day so far... almost 90 oz o... Read more
Up, up and away....
Wednesday, September 14, 2011      1 comments

Thats what i feel like, seems like every time i post a blog I gain even more weight... I am now at my all time highest weight even when I was prego with my kids..... almost eight years ago. WTH is wrong with that picture?! I mean seriously?! ... Read more
What am I waiting for???!!!
Sunday, July 31, 2011      6 comments

Seriously!! My life changing event went EXACTLY how I wanted it too, and I now have full custody of my girls again after six years! ( i had visitation and still saw them regularly) ... Read more
Ready or not.. here I come!!!
Monday, June 27, 2011      3 comments

I loved playing hide and go seek when I was younger! hehe Well I'm ready for change, I want change sooo bad! I want to be thinner, healthier, happier, more confident, more out going, more like the me that has been in hiding. I have a... Read more
Thinking...
Wednesday, June 01, 2011      1 comments

I've been stalking... I mean reading different pages all day and I am feeling motivated right now. I want to lose all this dang weight. I want to start drinking three liters or more of water a day. I want to throw out ALL my junk food. ... Read more
Memorial Weekend
Sunday, May 29, 2011      0 comments

First off I got a major head cold thursday, decided to go camping anyways which I'm super glad that I did. I felt better up in the mountains than I do down here in the city. UGH!! I've gone through two boxes of tissues... LOL grrooosss!!! ... Read more
Ummm welll.... what had happened was...
Saturday, April 30, 2011      3 comments

Easter 2011 I've gained all my weight back.... Yup, back to my 206 lb self... UGH!! I keep wishing the weight off and then doing good for a day and then giving u... Read more
fifty about me
Friday, April 29, 2011      0 comments

1. WERE YOU NAMED AFTER ANYONE? No, my mama just liked the name. 2. WHEN WAS THE LAST TIME YOU CRIED? hmmm yesterday 3. DO YOU LIKE YOUR HANDWRITING? sometimes 4. WHAT IS YOUR FAVORITE LUNCH MEAT? ummm salami. LOL 5. ... Read more
yikes....
Saturday, February 26, 2011      1 comments

Day 28 - A picture of something you're afraid of. Death... I've always been scared of it. Leaving my family before its time... UGH just hate the thought of it. This ... Read more
Sooo sore!!!
Monday, February 21, 2011      3 comments

We went to Vegas this weekend... left friday and just got back a few hrs ago. OMG I am sooo sore from walking and standing so much. It sure showed me how unfit I am and how big I am as well... UGH, I'm sure i'm at my all time highest weight and ... Read more
Sexy Breakfast!! Yummm
Saturday, February 12, 2011      5 comments

So Mrs. KEEPGOING87 talks about having sexy breakfast's... well I never really understood until.... this morning!! :) :) :) I had two egg whites, a wheat english muffin, activia yogurt and a bit of cottage cheese... with a glass of water. I'm... Read more
Oh baby! and recap
Saturday, February 12, 2011      0 comments

Day 27 - A picture of yourself and a family member. Since I've put up pics of the girls and Jason alot already... I'll put one of me and the newest addition to his side of the family... Caleb, born in December. ... Read more

1 2 3 4 5 6 7 8 Last Page »