BLACK_CANARY19

SparkPoints
 

I'm So Excited!!!!

Saturday, January 08, 2011

Hey everyone!! emoticon

So today I'm super excited and in a great mood. I know we aren't supposed to weigh ourselves more than once a week but the suspense was killing me, so I stepped on the scale..2 more pounds gone! I'm so happy and have lost 5 since restarting my healthy lifestyle! My weigh in is actually on Monday...so Im hoping for 2 more pounds but that's pushin it.

Anyways...the major reason of my excitement is I got something in the mail that I have wanted for awhile now. I got the EA Active 2 for Xbox 360 Kinect. It has a 9 week fitness program and everything. It came right before I left for work..so couldn't try it out. I will most likely begin the program tomorrow due to working till 11 tonight..yup i'm blogging at work..but it's better than snacking right? emoticon

Anyways, I have never been so excited to work out before in my life. When I left for work my bf was doing his workout and he said it was really fun but it made him work..and he's in shape! haha..anyways this is the first time that I have seen a light at the end of the tunnel...I KNOW I'm going to do it this time...there is no reason not too! It's been a great day..tomorrow I will definietly write to say how the workout went!

TA TA!

emoticon
Share This Post With Others
Member Comments About This Blog Post
  • BLONDIESUE11
    It's sooo hard not to get on the scale before your official weigh in day. I have been also "checking" my weight as well this week, but weigh in day isn't until Sunday!!
    3852 days ago
  • BUBBLES1987
    I'm the same, can never go the full week without checking the scale!! But well done on your loss!
    It's great to be postive about it all instead of looking at it as a chore!

    emoticon
    3855 days ago
  • no profile photo DONELACEY
    YAY AND CONGRATS! I weighed myself 2 days early today too and I lost 6 lbs this week! I don't know if you're interested, but you might join the 28 Day Boot Camp Workout Challenge, it's keeping me motivated and excited about my progress so I recommend it to everyone! lol
    Here's to losing it all!

    emoticon
    3856 days ago
  • Add Your Comment to the Blog Post

    Log in to post a comment


    Disclaimer: Weight loss results will vary from person to person. No individual result should be seen as a typical result of following the SparkPeople program.
 

More Blogs by BLACK_CANARY19